Працюючи в малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання.Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,створили інструменти для підсумкового оцінювання. Внесли зміни у План вивчення теми.Переглянули документи колег, надали свої коментарі та пропозиції до створених членами групи прикладів учнівських робіт і критеріїв оцінювання робіт. Використання формальних та неформальних методів протягом вивчення теми . У малих групах обговорили та поділилися ідеями, які зможуть допомогти учням навчатися, провели мозкову атаку для обговорення одного з наступних питання: "Яким чином допомогти учням стати спеціалістами з досліджень та знаходження відповідей на складні запитання? "
Створили документ для того, щоб надати допомогу учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту,що відповідають різним рівням фактичних знань учнів для того, щоб допомогти задовольнити їх різні навчальні потреби, враховуючи й учнів з різними фізичними та розумовими особливостями розвитку.
Створили документ для того, щоб надати допомогу учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту,що відповідають різним рівням фактичних знань учнів для того, щоб допомогти задовольнити їх різні навчальні потреби, враховуючи й учнів з різними фізичними та розумовими особливостями розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий